Powiększenie zespołu jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty Yieldbirda. W sierpniu 2016, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom rynku, firma poszerzyła zakres świadczonych usług o wsparcie strategiczne wydawców w zakresie optymalizacji produktu oraz łączenia sprzedaży bezpośredniej reklam z reklamą programatyczną. Proponuje też monetyzację ruchu zagranicznego, jako istotnego źródła dodatkowego przychodu. Cały czas rozwija też usługi związane z dedykowanymi aplikacjami w obszarze adtech. Nowi członkowie zespołu skoncentrują się na rozwoju oferty programmatic premium, wsparciu wydawców w doborze nowych optymalnych rozwiązań, a także rozwoju technologicznym platformy Yieldbird.
Paulina Kupisz – obejmuje stanowisko Publisher Manager. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie relacji z Wydawcami i dostarczanie im nowych rozwiązań. Wcześniej zajmowała się analizą rynku latynoamerykańskiego, pracowała jako tłumacz i copywriter w środowisku startupowym oraz Account Manager dla klientów angielsko- i hiszpańskojęzycznych. Doktorantka w zakładzie Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Wrocławskiego.
Tomasz Kryń – w nowej roli jako Head of Programmatic Premium. Odpowiedzialny za ofertę Programmatic Premium dla video, desktop i mobile oraz wsparcie merytoryczne i techniczne w tym zakresie. Karierę zawodową rozpoczął w 2008 roku w dziale Internetowym CR Media Consulting na stanowisku Specjalisty ds. Badań, gdzie odpowiadał za przygotowanie analiz na potrzeby planowanych strategii reklamowych. Ostatnie sześć i pół roku spędził w strukturach GroupM tworząc i realizując ofertę performance oraz programmatic. Jako Head of Programmatic był odpowiedzialny za pełne wdrożenie narzędzi, procedur oraz budowę oferty programmatic w strukturach GroupM.
Do zespołu developerów software studio Codest, działającej w ramach grupy AdTaily, dołącza Paweł Wal. Doświadczony w tworzeniu i wdrażaniu aplikacji typu CRM oraz webowych narzędzi do analizy i dystrybucji danych. Jako Ruby on Rails Developer, zajmie się wsparciem rozwoju platformy Yieldbird. Ma to związek z coraz większym zainteresowaniem wydawców oprogramowaniem, które automatyzuje obsługę kampanii reklamowych i wspomaga zespoły sprzedażowe.