Yieldbird optymalizuje powierzchnie reklamowe MailOnline
MailOnline, największy anglojęzyczny serwis prasowy, powierza optymalizację przychodów z reklamy programatycznej specjalistom z Polski. Yieldbird obsługuje ruch z 17 krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz 13 państw Ameryki Łacińskiej.
2016-10-20, 11:19

MailOnline to internetowe wydanie dziennika “Daily Mail”. Miesięcznie odwiedza go 248 milionów unikalnych użytkowników z całego świata. 13,5 miliona pochodzi z krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Ameryki Łacińskiej. MailOnline informuje czytelników o aktualnych wydarzeniach, dostarcza newsy z dziedziny show-businessu, polityki, zdrowia i artykuły podróżnicze. Łącznie, redakcje w Londynie, Nowym Jorku, Los Angeles i Sydney publikują każdego dnia ponad 1600 artykułów, 19 500 fotografii oraz 650 materiałów wideo. 

Jesteśmy dumni, że możemy optymalizować przychód z reklamy programatycznej dla tak wymagającego wydawcy, jakim jest MailOnline, osiągając przy tym bardzo wysoką skuteczność – mówi Marta Zielińska, Head of Business w zespole Yieldbird.

13,5 miliona unikalnych użytkowników odwiedzających co miesiąc serwis MailOnline sprawia, że Europa Środkowo-Wschodnia i Ameryka Łacińska to regiony dla nas ważne. Cieszymy się, że to właśnie dzięki współpracy z Yieldbird najważniejsi reklamodawcy z tych regionów mogą dotrzeć do zaangażowanych
i wartościowych użytkowników serwisu MailOnline”
– komentuje James Leaver, General Manager pionu International w MailOnline.

 

Rynki, monetyzację których obsługuje Yieldbird:

Europa Środkowo-Wschodnia: Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Grecja, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Turcja, Ukraina, Węgry.

Ameryka Łacińska: Argentyna, Boliwia, Brazylia, Chile, Ekwador, Gujana, Kolumbia, Meksyk, Paragwaj, Peru, Surinam, Urugwaj, Wenezuela.

KONTAKT / AUTOR
Anna Skibicka
specjalista ds. PR
Profeina
691176850
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.