Yieldbird
Witamy w biurze prasowym Yieldbird - ekspertów w dziedzinie programmatic
2017 pod znakiem wygody użytkownika w sieci
Rok 2017 w branży reklamy online będzie stał pod znakiem rozwoju narzędzi i technologii zwiększających wygodę korzystania ze stron internetowych. Wydawcy internetowi pracują nad zmniejszeniem latencji, czyli czasu potrzebnego na ładowanie witryn – oceniają eksperci z firmy Yieldbird.
reklama internetowa
2017-02-10, 14:11
yieldbird.biuroprasowe.pl
Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy. Wydawcy powoli odchodzą od najbardziej inwazyjnych form
Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już 7,5 mln. Wpływa to na zmniejszenie przychodów wydawców. Żeby zatrzymać spadek, trzeba zacząć stosować mniej inwazyjne formy, które akceptują internauci. Agresywna reklama nie jest skuteczna, ponieważ zwiększa liczbę użytkowników adblocków i obniża efektywność przekazu.
reklama internetowa
2017-01-02, 12:59
yieldbird.biuroprasowe.pl
Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną
Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA stanowią one około 56 proc. wydatków na promocję cyfrową, a w 2020 roku mogą osiągnąć 74 proc. Badania pokazują, że tego typu reklamy są rzadziej blokowane przez internautów.
reklama internetowa
2017-01-02, 12:56
yieldbird.biuroprasowe.pl
W 2017 zablokujemy mniej reklam?
W 2017 roku, według eMarketera, z oprogramowania blokującego reklamy będzie korzystać 86,6 mln użytkowników na świecie, o 6 punktów procentowych więcej niż w 2016 r. Mimo to jest szansa, że będą oni rzadziej blokować reklamy online.
reklama internetowa
2016-12-23, 10:44
Grupa AdTaily dostaje skrzydeł, czyli Yieldbird
8 grudnia br. grupa AdTaily zmienia nazwę. Pod marką Yieldbird funkcjonować będą teraz nie tylko usługi dla wydawców związane z zarządzaniem ich powierzchniami reklamowymi, ale także rozwiązania dla reklamodawców, dotychczas oferowane pod marką AdTaily. Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora S.A.
reklama internetowa
2016-12-08, 11:57
yieldbird.biuroprasowe.pl
Yieldbird optymalizuje powierzchnie reklamowe MailOnline
MailOnline, największy anglojęzyczny serwis prasowy, powierza optymalizację przychodów z reklamy programatycznej specjalistom z Polski. Yieldbird obsługuje ruch z 17 krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz 13 państw Ameryki Łacińskiej.
reklama internetowa
2016-10-20, 11:19
yieldbird.biuroprasowe.pl
Koniec ery inwazyjnych reklam
Straty z tytułu użycia adblocków według raportu FairPage sięgnęły w 2015 roku 22 miliardy dolarów. Inicjatywy liderów rynku, takie jak zawiązana podczas wrześniowej konferencji Dmexco Coalition for Better Ads, to sygnał, że doszliśmy do punktu zwrotnego, w którym trzeba od nowa odnaleźć równowagę w relacji wydawca-użytkownik-reklamodawca.
reklama internetowa
2016-10-19, 13:16
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.